пʼятницю, 25 травня 2012 р.

З листування: Оксана П.

м’я дописувачки "трохи" змінене)  
- Доброго вечора Мандрівному Волхву!
Цю Вашу статтю я читала, мабуть, у "друзях.біз" Накінець відкрилася таємниця-інтрига: хто такий Мандрівний Волхв - це Ви, пане Дмитро Федоров?

Доброго вечора, Оксано!
Як Вам сказати?.. Мандрівний Волхв ніколи й нікому не називає себе. Бо він - у кожній людині, яка несе світогляд наших предків у сьогодення та в майбутнє :)
Детальніше - читайте у "У КОЖНОМУ дрімає волхв! (Розмова з дівчиною у скайпі)" Щасти Вам!
- Мандрівний Волхве,у мене запитання: чому мені не відкривається стрічка "Секрети вогнеходіння, ходіння по склу..."? Чи я не вмію відкрити, бо просто натискаю на стрічку - відкривається якесь речення-абракадабра на англійській... 
- Ні, вона відкривається лише для "своїх", тобто, для людей, які дають знати про себе більше :)

- Чи додана сторінка на фейсбуці та скайп-ім’я є достатньою про мене інформацією?
- Так.

- Чи по дорозі мені з Вами, я відповісти не можу, бо лише пізнаю себе. Наприклад, деякі речі, що йдуть під грифом "Пізнай Рідну віру" мене швидше відштовхують.
- Будьте вірними Собі, не поспішайте...

- Я розумію цінність відновлення традицій, та відносити себе до якоїсь із релігій на сьогодні не хочу - я ЛИШЕ ПІЗНАЮ СЕБЕ ТА СВІТ. Тому обмеження якоюсь із релігій мене не влаштовує.
- Я теж проти обмежень!

- І все-таки я хотіла б розмовляти з конкретною людиною, бо віртуальна розмова, мабуть, ніколи не замінить живої розмови.
- Звичайно :)

- Я хотіла зрозуміти: хто є БОГ? І на сьогодні дійшла висновку, що я є його проявленням, тобто, ВІН - це я, Ви і ВСІ... Тому з НИМ я не можу поговорити, а хочеться....
- Сонечко :)

- То чи потрібна мені релігія? Тобто посередник?
- Думаю, що ви вже маєте доступ до Себе самої, тобто, вже маєте все необхідне.

- Мені подобається сам процес пізнання себе і світу ...через ось такі знайомства і думки, як з Вами...
- Дякую, приємно... :)

- І все-таки я хочу розмовляти з ЛЮДИНОЮ, а не віртуальним ім'ям. Бо так просто не чесно - я маю дати про себе якусь інформацію, а Ви? 
- Слова ваші сповнені Світла. То, дійсно, було би нечесно розмовляти з віртуальним ім’ям. Думаю, що ми з вами ще не раз побачимося як люди у нашому житті, тільки впізнавати мене ви будете не в одній особі та під різними іменами :) І, дай, Боже, щоб таких "імен" було якнайбільше! ;)
Зустрінемося неодмінно!

Немає коментарів:

Дописати коментар