пʼятницю, 25 травня 2012 р.

Запитання - відповіді: Іра М.

- Мені цікаво, чому ваш сайт ви назвали Мандрівний волхв?
- Я живу в мандрах (тому мандрівний), а за фахом - психотерапевт. Коли з грецької та латинської перекласти на нашу, то, виходить, що цілитель людських душ. І ще трохи психолог, психіатр, філософ чи як там у них, у чужинців, звучить їхніми мовами? :) Відтак, нашою, найближче і коротко - волхв. Отже, Мандрівний Волхв (з великої, бо йде як ім’я).
 - І ще... Ваші статті захоплюють, прості, звичною мовою написані без пафосу, хотілося б побільше спілкування з вами.
- Дякую за теплі слова...
- До речі, побачила санскрит, і виникла думка,а чому б не спробувати вивчити. Спробую і планую присилати вам свої виконані домашні завдання, якщо не заперечуєте.
- Ой, на учительство мене не стане! :) А вивчення санскриту - це не просто вивчення... це спосіб життя! Але Вчитель, Ірино, обов’язково знайдеться! Прокинеться! :) Було би бажання! Хоч, з іншого боку, людина може змарнувати дуже багато сил, вивчаючи ту мову! Та й річ не в санскриті ж!!! :)
- Ще давніше отримала від вас листа (рік тому). Мене звати Іра М., я з N області. Дякую вам.
- І вам, сонце! :)

Немає коментарів:

Дописати коментар